30 juli 2011. - What are words..

Hej på er. Hoppas att allt är bra?

Jag ska inte skriva något inlägg om vad jag gjort, har faktiskt inte någon ork till det för jag har jobbar och slitit så mycket så är helt slut. Men ska lägga in ett inlägg om Chris Medina. Hur fin kille är inte det? På insidan då. Jag tror allvarligt inte att många killar skulle göra som honom. Ni har säkert hört låten What are words? Ni kanske även känner till vad låten har för mening? Om ni inte vet så kommer förklaringen här.. Låten handlar om hans flickvän som råkade ut för en bilolycka den 2 oktober 2009 och hamnade i koma. När läkarna berättade att hennes liv inte skulle gå att rädda så valde dock Chris Medina att låta henne leva och efter en och en halv månad så vaknade hon, dock med en hjärnskada som förändrade hennes liv totalt. Nu kan hon knappt gå och hon sitter och skakar i rullstolen. Det är så tragiskt att sådant ska hända. Men det händer vissa, tyvärr. Som jag skrev så tror jag inte att många skulle göra som honom, och då menar jag stanna kvar hos henne. Det är så vackert! Sen att han gör en låt till henne som är så otroligt fin är ju underbart. Jag gråter alltid när jag ser musikvideon.

Han är stark!


Här är videon:

 

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

underbara chris medina!



sv: okej skönt! :) Jo det kan jag förstå, men skönt med helg nu då! Tack detsamma sötnos :) krais

2011-07-30 @ 17:54:06
URL: http://scenbloggen.com/felicias
Postat av: ida

sv; vad bra! :)



ojoj, den låten är så sjukt fin .. han är verkligen stark den killen!

2011-07-30 @ 21:32:05
URL: http://iidacardesjo.blogg.se/
Postat av: Eila J

Haha knr igen mig själv i den där glömska sidan haha så lugnt.. ;)



Kom nyligen hem från en festival. Själv då??

2011-07-31 @ 01:27:56
URL: http://eeelfj.blogg.se/
Postat av: A.C

Hejhej:) allt bra ida?...en seg söndag?:)

2011-07-31 @ 19:24:19
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0