24 juli 2011. - Hallonkaka.

Hallå där.


Nu var det ett tag sedan, men jag har verkligen inte haft tid. Har varit full rulle hela veckan. Först tjejmiddag och sedan jobb från onsdag tills idag, men allt har gått så bra och livet är så bra nu! Hoppas att allt är bra med er också. Snacka om att det ska bli skönt att vara ledig i tre dagar nu. Är helt slut, springer runt som en tok hela dagarna, det tar på en. Dessutom har jag fått jätteont i händerna och fingrarna, är öm. Jättejobbigt! Hur som helst, har precis tagit ut en hallonkaka ur ugnen. Hittade hallon på granntomten, så gick dit och plockade lite, mamma hjälpte även till. Och nej, det är inte så att jag går och tar hallon från grannen. Det är bara en tom tomt, inget hus där eller så. Nu står den och svalnar, sen ska jag se om den är lika god som den ser ut. Egentligen orkade jag verkligen inte baka, men det blev så ändå, haha! 

Jag, min bror och hans flickvän var hem till mormor i torsdag och käkade middag, min morbror och hans sambo var där. Det var hur trevligt som helst. Berättade för Camilla att jag ska till Stockholm i augusti och hon frågade om jag ville bo hos dom, klart jag vill!! Åker till Stockholm för att bara vara där jag trivs och mår bra, där jag kommer ifrån, träffa vänner, gå på The voice, åka på kryssning och fram för allt, träffa min älskade Lovisa! Hon har blivit en sån stor flicka. Min älskling! Ska nog kika lite på en kamera då också, får min lön precis innan jag åker. Kommer bli helt underbart! Ser fram emot det enormt. Emil kommer ner också, hoppas på att han kan komma hit innan också och umgås. Har inte frågat honom, men han lär få reda på det nu när han läser detta, haha! 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på film och sova tidigt. Har inga planer för början av veckan. Men från torsdag till måndag blir det jobb. Snart är vi inne i augusti, vart tusan tog tiden vägen? Jag fyller år snart liksom.. Och skolan har redan börjat då! Ska fira som tusan på kryssningen, med Eric Amarillo. Nej, nu ska jag inte skriva något mer. Ha det bra och ha en bra kväll. Puss! ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

SV: Ja jag mår bra, hur mår du? :)

2011-07-24 @ 20:35:15
URL: http://lovemichellees.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: ja men visst är det så,bästa mobilerna helt klart!

Bra att du är nöjd med den :)



Med mig är det bra, själv då?

2011-07-25 @ 00:24:21
URL: http://scenbloggen.com/felicias
Postat av: A.C

solen har försvunnit igen..regnade jättemkt i sistone:S uff~~ tråkigt vder.:S

hpppas helgen har varit bra:D

2011-07-25 @ 12:10:40
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: ida

sv; vad bra!

det är bra, hur är det själv?

2011-07-25 @ 17:39:22
URL: http://iidacardesjo.blogg.se/
Postat av: Eila J

Jävligt bra vad jag kan komma på :D Själv?

2011-07-26 @ 15:12:10
URL: http://eeelfj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0