30 januari 2011. Dag 2 - Min första kärlek!

Vem var min första kärlek? Egentligen kan man ju se väldigt olika på det. Det kan ha varit den där killen i ettan som man skickade en lapp till där det stod "Får jag chans på dig?" eller så kan det vara den som verkligen visade kärlek och så ser jag det. Min första kärlek är den killen som visade mig den rätta kärleken!

Denna killen är självklart min nuvarade pojkvän, ser faktiskt honom som min första kärlek! För han har bevisat för mig vad kärlek är. Det har inte bara varit något "månadsförhållande" utan ett helt år, det är kärlek! Jag får kärlek av den här killen, äkta kärlek. Det är en kärlek som jag aldrig fått tidigare av någon, just därför är han min första! Egentligen har jag nästan berättat allt om honom så finns väl inte så mycket mer att säga. Har ju ett inlägg HÄR som jag skrivit om honom, läs det så förstår ni!



Kommentarer
Postat av: Clara

åh vad mysigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0