25 januari 2011. - Don't leave me!

Det är för tidigt, jag skulle aldrig orka..





Hej på er.


Jag är usel på att blogga nu för tiden, vad beror det på? Mitt tråkiga liv kanske? Just nu mår jag inte speciellt bra, det är så mycket! Jag hoppas i alla fall att det är bra med er mina fina. ♥

 

Det är så mycket jag inte har berättat, i helgen var jag i Stockholm! Var hos min bror, hans fru och deras söta barn. Min Lovisa! Hon är verkligen den finaste flickan på jorden. Det är otroligt! Och vill ni veta något otroligt? Jag ska vara barnvakt åt henne, i en hel vecka! Jag är så glad. Det kommer bli underbart. Det enda jag oroar mig över är hur man byter blöja, fast det kan väl inte vara så svårt? Jag har ju sett när folk gjort det, så ja! Men det lär väl gå bra, jag uppdaterar när jag är där så klart, tar med mig datorn!

 

Igår var vi lediga från skolan och idag har vi inte gjort så överdrivet mycket, jag har mått illa hela dagen, haft ont i magen och huvudet. Vi dukade i alla fall upp matsalen inför imorgon när vi har öppet. Vi har ungefär 40 gäster. Hoppas verkligen inte att jag mår sämre imorgon, skulle vara rätt surt! Idag hade Emil i min klass ett par jättesnygga byxor och jag var ju tvungen att fråga vart han hade köpt dom, så när jag kom hem tänkte jag beställa ett par + en tröja. Men vet ni vad? Leveransen skulle inte vara förrän vecka 9 på tröjan och vecka 11 på byxorna. Hur dumt är inte det? Men mamma sa att vi kanske kunde åka till Borlänge på torsdag och kika efter byxorna. Sen ska jag ta och titta på balklänningar också! (Vet dock inte om det blir på torsdag) Inte långt kvar.. Tills min pojkvän tar studenten alltså. För mig är det ett tag, tyvärr!

 

Nu har jag inte mycket mer att säga för studen, men ha det bra allesammans. Vi hörs! Take care.

 

 

 


Jag & lilla Lovisa, som ler så fint!


Kommentarer
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-01-29 @ 11:22:01
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Simone H

men så sött :D

2011-02-02 @ 12:25:03
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0