6 februari 2011. Dag 6 - Min dag!

Då ska jag tydligen berätta om min dag! Dagen började med att jag fick upp, vad halv tolv kanske det var? Minns inte riktigt! Åt fil och flingor till frukost. Vad gjorde jag sen då.. Gud vad dåligt minne jag har! Kommer faktiskt inte ihåg. Tänkte träna, men eftersom att jag inte är hundra så vågade jag inte, vill inte bli sjukare. Har ont i halsen lite till och från och min kropp är helt slut! Vad har jag gjort mer idag? Jo, juste.. Jag har sökt jobb, två stycken än så länge, sen har jag tittat på film, "Yes man!" blev det. Sen har jag även fixat lunch, jättegoda nudlar med stekt ägg till. Har även varit nörd och spelat ett spel på datorn, lyssnat på musik, duschat och ätit middag. Sen ska Christoffer komma hit lite senare, så det är min dag. Helt meningslös!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0