5 februari 2011. Dag 5 - Vad är kärlek?

Ja, vad är kärlek? Alla ser ju på detta olika, vissa anser att musik är kärlek, vissa anser att vännerna är det, familjen, pojkvännen/flickvännen, sina intressen osv.

Vad är då kärlek för mig? Det är faktiskt min familj, min släkt, mina vänner och min pojkvän! Dom som alltid funnits där för mig, dom som bryr sig och dom man kan prata med. Jag ser inte musik som kärlek för mig, inte något intresse heller. För det är ingen man kan prata med, ingen som lyssnar. Men det är mina nära och kära! Dom som betyder allt för mig! Kärlek är en underbar sak, eller sak är det ju inte, men ni förstår. Kärlek är fantastiskt! Känslan av att få kärlek av någon är obeskrivlig. Speciellt när man vet att den är äkta och alltid kommer finnas där! Kärlek är det bästa som finns! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0