2 februari 2011. - Tretton månader!

Helt otroligt vad tiden går fort..




God kväll!


Till att börja med, idag är det 13 månader tillsammans med min pojkvän. Vart tog tiden vägen?! Det har ju gått riktigt fort. Hela 2010 och en månad av 2011, alltså va? Är det sant? Jag förstår inte! Det är galet.

 

Idag har vi haft lunchöppet i skolan, just nu är jag i serveringen! Allting blev så rörigt idag men jag fixade alla mina bord och är nöjd! Några av gästerna var lite malliga av sig, men dom andra var så gulliga så! Speciellt min mormor och min mamma. ♥ Alltid lika roligt när någon i familjen kommer och äter.

Vi började klockan halv nio, men jag åkte med pappa i morse så var på skolan halv åtta. Så jag började lite tidigare med att duka upp, så hade dukat hela matsalen när alla kom, förutom glasen för dom var inte putsade. Men allting gick rätt fort när resten av klassen kom! Det sista jag gjorde innan vi öppnade var att ställa ut smör på alla bord och jag vet att jag ställde på det där min mamma och min mormor skulle sitta.. Men, när jag tog dom till bordet så var smöret borta. Hur läskigt är inte det?! Och ingen av mina "kollegor" hade tagit det. Uh!

 

Imorgon ska jag till skolan, och sen har vi prov, sen ska jag och Mimmi gå till min gamla skola för att prata med åttorna där, vi gör ett projektarbete med dom. Sen blir det gym och sen ska jag åka till Borlänge med Stina! Då tänkte jag passa på att gå till affären där jag har köpt min balklänning och fixa så att dom kan börja sy in den! Sen lär jag väl kunna hämta den om en, två veckor. Underbart! Älskar den.

 

Nu ska jag plugga lite och sen sova, är så himla trött! Men hoppas allt är bra med er. God natt! ♥ Take care.

 

 

 


En otroligt söt bild jag tog förra veckan, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0