14 februari 2011. - Alla hjärtans dag?

Det var då ett evigt tjat om denna dag! Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte det minsta. Visst, jag har en pojkvän som jag älskar mer än allt annat osv. Men vad är grejen med att ge bort saker till sina pojk-/flickvänner. Vad är grejen med att fira denna dag? Varför skaffar man inte sig en alldeles egen dag i stället? Det skulle ju vara mycket mer speciellt, än en dag som alla kan vara med på och fira. Ja, men ni fattar. Man har ju en årsdag, varför inte nöja sig med det? Nej, jag måste ha missat poängen med det här dagen! Tycker det är för mycket, woho, mer kärlek åt folket. Haha! Visst har jag ingenting emot dom som firar, vissa bryr sig mer än andra. Men detta är min åsikt om det hela, ni behöver ju inte ta åt er av det jag säger, för jag säger bara som jag själv tycker! Men jag måste bara säga att nyss var jag in på Fokis blogg, och då kunde man ju inte hålla sig ifrån ett léende, himlans gulligt gjort av hennes pojkvän! Ta er en titt på det.


Annars då? Ja, finns väl inte så där jättemycket att säga! Jag sitter i skolan, börjar klockan tio. Men det är svinkallt ute så jag ville inte gå, så passade på att åka med min bror som ändå skulle in till Leksand. Idag har vi först projekt, sen svenska och sen dryck. Efter skolan ska nog jag och Christoffer gå och titta efter lite saker till våran föräldrarmiddag som vi har här på skolan den 25 februari. Vi har indiskt tema, så det är en hel del som ska fixa!

Jag har nog ingenting mer att säga just nu. Men ja, ni som firar denna dagen, hoppas den blir fantastisk & för er andra, ha en bra dag! Vi hörs. Take care! ♥

 


Puss på älsklingen! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt bild :D

2011-02-19 @ 12:42:42
URL: http://sandrazettergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0