18 december 2011. - Länge sedan.

Hej på er.

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev, känner att jag så gott som har lagt ner bloggande. Men nu hade jag inget bättre för mig än att skriva lite här. Jag är så arg så att jag skulle vilja slå något, eller någon. Jag förstår seriöst inte hur folk tänker. Jag ger upp snart, finns ju nästan ingen vettig människa där ute? När man tror att man har hittat någon så visar det sig att man hade så fel. Jag har tröttnat på att vara den som bryr sig, den som vill att alla ska må bra och ha det bra. Egentligen vill jag vara den personen, men man får inte ett skit tillbaka. Om man säger att man mår dåligt får man bara tillbaka att personen man säger det till mår ännu sämre. Den ska alltid ha det värst och inte bry sig. Hur kan det vara så svårt att bry sig? Och hur kan det vara så lätt att bara bry sig om sig själv? Jag börjar förstå varför jag aldrig säger till någon att jag mår dåligt, ingen bryr sig ändå. Blir så less på folk. En vän ska väl för fan bry sig? Även om personen har det jobbigt och mår dåligt själv? Alla mår dåligt någon gång och det är jobbigt för var och en. Man kan inte säga att man mår sämre än någon annan, för det vet man inte ett skit om. Det blir inte bättre av att man bor i en jäkla byhåla där det går rykten hit och dit. Man borde ta reda på sakerna innan man börjar snacka, allting skulle bli så mycket bättre då! Tur att man bara har 6 månader kvar, sen flyttar jag äntligen här ifrån, som jag längtar!! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag om någon förstår dig så himla väl!!

Och jag saknar dig så jävla mkt, tänker på dig hela tiden gumman. Du är min vän och jag vill behålla det så.. Vill INTE mista dig! Du vet att du alltid har mig, jag försvinner inte och jag bryr mig alltid om det är ngt! <3

Rummel <3 Rabalder. <3 ALLTID!



Allt kommer att fixa sig.. <3

2011-12-20 @ 12:18:00
URL: http://whoocares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0