230910 - Middag!

Snart är det slut på september..






Hej folket.


September har gått så jäkla fort, för fort! Hinner inte ens med allting jag ska hinna med. Jobbigt! Hur som helst, skrev igår att det var tråklektioner idag i skolan! MEN, vi hade först hotell till klockan nio, sedan var det två lektioner inställda, vilket betydde hål från klockan nio till kvart i två. Då skulle vi ha idrott, dumt nog så känner jag mig inte riktigt frisk. Börjar nog bli förkyld. Så jag sket i den, för jag ville inte vara ute i skogen och springa och riskera att bli sjukare, för i helgen är det ju fest för mamma! 

 

Idag då, efter att jag åkt hem, lite tidigare än tänk, så gjorde jag inte så mycket till en början, men sen käkade jag och följde med mamma och handlade, pappa orkade inte, för han är ÄNNU mer sjuk än mig, stackarn! Jag smittade honom för ett tag sedan och nu smittade han mig tillbaka. Taskigt! Sen efter att vi hade handlat allt vi skulle ha så åkte vi hem, jag duschade och städade toaletten, sen så satte jag mig och vilade vid datorn lite innan jag gjorde mig i ordning. Strax innan sex åkte jag och mamma till Christoffer för att hämta två skålar, sen åkte han och Mimmi med oss till Gästis. Jag bjöd min mamma på middag där idag, som en liten födelsedagspresent! Det var kanonmysigt. Jättegod mat också! Kom hem för ett tag sedan, pratar med min finaste på MSN, kollar Idol (Eller ja, missade första delen innan reklamen) Kom på precis att det hade börjat, så slog jag på TVn, då blev det så klart reklam på en gång. Typiskt!

 

Har inte mycket mer att skriva nu! Så hej då så länge. Take care!!

 

 

SNART SNART SNART! ♥

 

²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0