220910 - Åh, döda blogg!

Hey, min blogg  l e v e r  i n t e  a l l s !






Tjena va!


Nu är det fem dagar sedan jag skrev sist, vad händer?! Hur som helst har jag i alla fall lite att berätta idag. För det första, fick reda på att England ligger i EUROPA och inte Amerika på min teckenspråkslektion idag. Hm, jag är inte så smart. Och min lärare blev väldigt väldigt chockad när jag sa att jag hade trott att Kiruna var ett land enda tills jag var 16 år! Men det är så det kan vara ibland..

 

I helgen som var så var jag hos Stina hela helgen, det var helt jättebra!! Hon fick mig på bra humör verkligen. Helt underbart. Vi har nördat på varsin dator, käkat Ben & Jerry's, tacos och bara busat en massa! Sen har det varit skola också, i måndags så var det bara massa tråkigt, igår redovisade jag mitt hotell, det gick helt okej, bättre än jag trodde. Hade inte behövt vara nervös, som jag alltid är för sån där skit. Idag har vi haft lunchöppet, det gick jättebra! Sen hade jag som sagt teckenspråk, det gick också bra.. Kanske, haha!

 

Imorgon blir det bara tråklektioner i skolan, slutar vid tre, då ska jag hem och plugga, städa rummet och fixa lite. På fredag blir det tråkskola igen, sen kommer min bror, Ann och Lovisa. För på lördag blir det fest för mamma som fyller år, ska bli roligt att träffa alla igen!! Kommer nog bli en bra kväll, och god mat, nanana! Sen är det skola i tre dagar, innan jag åker till Emil. På tisdag fyller han år och då ska jag, Christoffer, Amanda och Niclas vara lärare åt ettorna och hjälpa dom med servering, för dom har ingen lärare då! Ska bli roligt, haha!

 

Jag har faktiskt ingenting att säga.. Längre! Därför bloggen är så död - Mitt liv är rätt dött, ja! Nej, nu ska jag kolla tv innan jag somnar! Är skittrött efter dagen! Men vi hörs någon dag, sov gott! Take care. ♥

 

 

²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0