170910 - Receptionist!

Sitter i receptionen på Gästis!


    
Hallå hallå där!


Jag har tappat bloggandet totalt, tycker inte ens att det är kul längre. Men jag tror att jag fortsätter en då, lite ny design och lite sånt kanske piggar upp mig! Ska försöka orka att sätta mig ner och koncentrera mig på det någon dag, fast först ska jag gör en design åt min kompis Sofia! Det ska bli roligare än att göra åt mig själv faktiskt. Roligare att hjälpa andra!

 

Hur som helst, har inte hänt så överdrivet mycket sedan jag bloggade senast skulle jag tro, varit med Stina och Christoffer, byggt på mitt hotell i The sims, som skulle redovisats igår, men det hann jag inte med. Sen helt plötsligt så började brandlarmet låta, så vi fick gå ut och ställa oss i kylan, det var inte speciellt roligt. Just nu sitter jag i receptionen i skolan, här på Gästis! Har varit här sedan åtta och det har bara ringt ett samtal om bokning. Väntar på att min mamma ska ringa, men hon kanske har glömt. Vad vet jag! Får påminna henne på facebook. Hm, idag då, fredag. Vad händer? Jo, inget! För Leksand suger. Men jag och Stina ska i alla fall försöka hitta på något roligt, hoppas det blir så. Skulle jag verkligen behöva!


Om två veckor - en dag, åker jag till Kiruna igen, det var ett tag nu, känns det som! Men ja, det var ju faktiskt det. Eller? Kommer inte ihåg! Tiden går så segt bara, eller ja, rätt fort ibland. Hur som helst, Emil har fyllt år när jag kommer så vi ska dra ut med några polers. Sen ska vi ut och käka också, och sen har vi 9 månadersdag när jag är där, awesome! Sen ska jag nog kika in på grillen också och hälsa på, saknar Denise! Och hoppas att hon kan/vill med ut när vi ska ut, för det skulle ju vara trevligt att inte vara den enda tjejen, haha! Men vi får se hur det blir med det. Ja, sen ska vi väl bara umgås, mysa oså! Blir ju inte där så länge.


Igår, var jag med Stina. Och sen träffade vi även Christoffer, vi var till valstugorna och gjorde en "läxa" pratade med partierna och så. Vi ska ha en debatt i klassen - Och jag suger på att debattera, ännu mer om något jag inte kan! Blir att plugga på det en hel del då. Men kan bli kul. På söndag är det ju röstning också, vad ska man rösta på?! Fy vad svårt det är. Jag kan ju verkligen ingenting om partierna, eller jo, lite kanske! Men ändå. Näru, jag ska nog avrunda nu! Måste väl försöka hitta på någonting, det är ju dödstråkigt här. Puss på er. Take care!!

 


²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0