030910 - Helg.

Då var helgen här igen då..






Hallåhallå!


Sitter och gör ingenting, är irriterad, trött och bara så jävla irriterad. Har inte hänt mycket alls sedan jag bloggade sist. Har varit i Borlänge med Christoffer, jag köpte ett par skor. Kan visa bild i slutet av inlägget. (Måste bara ta en först och lägga in på datorn, haha) Sen köpte jag en grej till Emil också, och sen inget mer faktiskt. Höll i pengarna! Sen igår kom mormor och Bernt hit och vi firade mig, några dagar för sent. Tårtan som jag gjorde var supergod (inte alls ego) Idag så träffade jag Stina i skolan och vi lunchade tillsammans, sen pratade vi en massa och jag ska med henne, Erika och Maria till Falun imorgon! Det blir nog jätteroligt. Får väl blogga om det, någon dag! Har verkligen inte något att säga nu, orkar inte. Men vi hörs! Take care!!

 

 

Dom är snyggare i verkligheten, faktiskt!

 

²º¹º


Kommentarer
Postat av: Stina

Puss! :*

2010-09-03 @ 18:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0