211010 - Saker inte alla vet.

Något onödigt, något ni inte vet kanske, något tråkigt.

1. Jag har haft tandställning 2 gånger.
2. Första gången jag hade det gjorde tandläkaren fel tandställning så jag fick lov att skaffa det igen.
3. När jag var mindre samlade jag på stenar, snäckor, sudd, klistermärken och bokmärken.
4. Jag älskar att sova i nytvättade lakan.
5. Jag har lätt för att förlåta men svårt att glömma.
6. Jag kan inte titta på skräckfilmer helt ensam.
7. Jag litar bara på fyra personer som finns i mitt liv.
8. Jag kan inte somna om ingen annan är vaken i huset.
9. Jag är extremt mörkrädd.
10. Jag älskar kläder och skor.
11. Jag blir alltid rastlös när jag tittar på film själv.
12. Jag vill flytta tillbaka till Stockholm.
13. Jag har fobi för småkryp, speciellt spindlar.
14. Jag vill ha en hund.
15. Jag älskar att gå på bio.
16. Jag börjar gråta när jag blir riktigt arg.
17. Jag älskar glass, favoriten är Ben & Jerry's..
18. Som jag älskar att dela med antingen Emil eller Stina.
19. Jag umgås hellre med killar än tjejer.
20. Jag har en jättestor panda som jag vann när jag var 1 år.
21. Jag kan lösa Rubik's kub, tack vare Stina.
22. Jag hatar skolan.
23. Jag är beroende av lipsyl.
24. Jag kan inte hålla ordning i mitt rum.
25. Jag älskar mitt fina lag AIK.
26. Och min pojkvän har även fått mig att tycka om Frölunda.
27. Jag älskar musik och att sjunga, även fast jag suger.
28. Jag hatar att jag tappat fotograferingen helt.
29. Min familj betyder allt för mig och skulle aldrig klara mig utan dom.
30. Jag älskar smurfarna...
31. Och jag har en smurf som jag sover med varje natt.
32. Jag kommer aldrig ångra att jag bestämde mig för att träffa Emil, vad som än händer.
33. Jag tycker att Darin har en fantastisk sångröst.
34. Jag är töntig.
35. Jag läser Kissies blogg varje dag.
36. Jag har inte börjat övningsköra än.
37. 2004 gjorde jag porslinsdockor.
38. När jag är full säger jag konstiga saker, som tillexempel "Jag hällde min cider i din, så den blev våran"
39. För ett år sedan var jag världens blygaste tjej..
40. Idag är jag knappt blyg alls.
41. När jag var mindre brevväxlade jag med mina vänner från Stockholm och även med min brors fru.
42. Jag längtar tills jag ska gå balen med Emil.
43. Jag älskar att göra andra glada.
44. Jag stör mig lätt på folk.
45. Om jag fick göra om dagen jag träffade Emil första gången, skulle den se exakt likadan ut. Den var perfekt!
46. Jag älskar serien Andra Avenyn och hatar att dom slutade med den.
47. Jag älskar att titta på gamla bilder och uppleva minnen.
48. Jag är helt kär i Åland.
49. Jag är så jävla flygrädd, men flyger ändå till Kiruna för att slippa åka tåg i 20 timmar.
50. Jag har vunnit ett pris för "Årets fotograf"
51. Jag älskar att ha tofflor på mig.
52. Jag fryser nästan hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så mycket! :D och tack så mycket haha! :D

2010-10-26 @ 20:55:19
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: Sofia

nej tyvärr det ska jag inte, jag jobbar då :( åh ska du dit? :D

2010-10-29 @ 14:46:14
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh va kuuul, skulle verkligen också vilja se! heja lite åt mig också :D <3

2010-11-01 @ 20:41:58
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: Sofia

går det att göra något med bilderna du fått? ;) <3

2010-11-11 @ 20:50:45
URL: http://sofiaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0