071010 - Hockey!

Livet är fullt med överraskningar.





Hej!

Har nyss följt AIK - Brynäs och Frölunda - Linköping! Tyvärr gick det inge bra för AIK, dom förlorade med 2-3, men som lite plåster på såren så vann faktiskt Frölunda, med 2-1 efter straffar. Det var underbart! Jag håller ju på Frölunda också, förutom när dom möter AIK, haha! Då är det ju självklart AIK. Längtar som tusan till 1 november när jag ska gå på AIK - Frölunda!! Kommer bli helt fantastiskt.

Idag har jag bara tagit det lugnt, legat i sängen, kollat på tv och ja, legat i sängen, haha! Hatar att vara sjuk! Imorgon ska jag till doktorn, så jobbigt. Vill inte, vågar inte, hatar det! Håller tummarna att det går bra..

Det jag skulle skriva nu var bara det där om hockeyn, har inget mer att säga eftersom att jag bara varit hemma! Men ha det så bra så hörs vi. Take care!!

 

 

Här är en jättesöt och jättegammal bild på mig!
Förstå ironin med att det är söt, haha..

 

²º¹º




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0