281110 - En vän!

Jag har en vän som verkligen förstår, som verkligen ser allt och som verkligen bryr sig. En sån vän som alla borde få ha, men hon är min! Du förstår inte hur glad jag är över att ha dig! Förstår inte hur jag kunde klara mig så länge utan dig. Men nu jävlar ska jag aldrig tappa dig igen. Min andra halva! Det är underbart att ha en vän som man kan prata med allt om, speciellt när man mår dåligt. Helt fantastisk, för hon hjälper mig verkligen. Hon stöttar mig och gör mig glad. Du är en av dom bästa, och en av dom som betyder mest. Du är så himla bra, Stina! ♥
Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vännen, du är så underbar. Du ska bara veta hur mycket du har hjälpt mig och jag klarar mig verkligen inte utan dig. Du är den bästa vän man kan ha och jag är glad att just jag har dig. Åh, jag älskar dig. <3

2010-11-28 @ 14:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0