271110 - Helg.

B r o k e n .








Hej på er.

I onsdags hade vi öppet och det gick jättebra, jag lagade sejfilé under rotfruktstäcke med pressad potatis och vitvinssås. Våran lärare var stolt över oss, haha! I torsdags var det bara skolan och skolbio, vi såg I rymden finns inga känslor, som jag redan har sett. Men det är bra, så mig gjorde det inget!

Igår var det också skola, tre chillektioner och sen så träffade jag min barndomsvän Louise och Adam. Vi gick och fikade och snackade lite, sen gick vi hem till Adam och sen körde dom mig till Konsum där jag träffade mamma och åkte med henne hem. Kvällen blev lugn, vilket var otroligt skönt.

I morse gick jag upp vid halv elva, har inte sovit så länge på hur länge som helst. Jag käkade min vanliga frukost, havregrynsgröt. Sen så ringde jag Louise och vi bestämde att vi skulle ses vid två. Så kvart i två skjutsade min bror, snäll som han är, in mig till Leksand och så kom Louise och mötte mig, sen gick vi till Adam. Där bestämde vi oss för att åka till Borlänge, så det blev en liten tur dit. Köpte ingenting, för jag har inga pengar, stackars mig! Men det var trevligt att vara med Louise och Adam i alla fall. Denna helg behövdes. Sen åkte vi hem till Adam igen och gick ut på julmarknaden, var riktigt kallt ute så vi blev inte ute så länge, drog in igen och kollade tv. Sen vid sju skjutsade dom hem mig!

Imorgon är det första advent och jag ska bara ta det lugnt. Fast jag ska träna också, ska ta mig ett rejält pass. Kommer bli skönt och väldigt jobbigt, haha! Vill sova ut imorgon också, skulle vara skönt. Nu har jag ingenting mer att skriva. Puss på er fina! Take care. ♥




Palla vara seriös!





Kommentarer
Postat av: Christoffer

Hahaha, har jag väckt de seriösa sinnet hos alla? ;) haha, najs pics! (:

Ses imorgon! <3

2010-11-28 @ 10:58:16
URL: http://petitchrillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0