231110 - Borlänge.

God kväll på er.



Sitter här och lyssnar på musik, nyduschad och mätt! När jag kom hem från Borlänge hoppade jag i träningskläder och gick ut till vårat förråd, där vi har ett litet minigym. Sen duschade jag, käkade och nu sitter jag här! Försöker även få tag i min pojkvän, men han sover tror jag! Man blir lite orolig när han inte svarar faktiskt. Men han sa att han kanske skulle somna, så jag hoppas på det. Jag hittade faktiskt lite saker i Borlänge. Om jag hade haft mer pengar hade jag självklart köpt mer, haha! Jag har blivit galen i kläder och skor, vet inte varför! Dumt av mig. Jag tänkte lägga upp bild på det jag köpt, so here we go!



Örhängena jag fick av min pojkvän! ♥

 

Jag tror att detta tillsammans med mina fina klackar blir helt assnyggt, och svarta ögon till det. Tufft! I like it. Annars hade jag inget mer att skriva. Imorgon blir det en hel dag i köket och vi har lunchöppet, yeah! Sen ska jag bara ta det lugnt. Orkar inte göra saker hela tiden, har blivit för mycket på sista tiden! Puss på er. Take care sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0