211110 - Ny design

Alltid lika skönt när man fixat lite nytt på bloggen, gör allt mycket roligare.






Hej hej hallå!

Igår så gjorde jag en ny header till bloggen (även till Sofia) så nu känns det faktiskt roligt att blogga igen! Alltid roligt med förändring. Hur som helst, jag har ju inte bloggat på ett tag, dumt! Men så är det. I helgen har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det lugnt, och kan lova att det behövdes. Riktigt skönt! Har bokat flyg och tåg tills jag ska åka till Emil. Åker den 27 december och kommer hem 10 januari. Ska åka tåg hem, i 19 (!!) timmar. Jag kommer typ aldrig palla, haha! Ska ha med mig min dator och titta film i alla fall, så jag har något att göra. Har faktiskt inte mycket att berätta, tänkte slänga in några bilder på kläder och ett par skor som jag skulle vilja ha! Hatar att man aldrig har pengar när man vill ha det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0