180510 - Trött och sliten.

Jag är beredd att satsa allting för dig, hela mitt liv.
Y o u r   l o v e   i s   m y   d r u g .







       Hejsan folket.

 
Hur står det till? Hoppas allt är bra! Själv är jag helt slut, trött som fan! Vet inte varför, sov som en stock hela natten. Började tio över åtta idag, i köket. Höll på till klockan tre, då satt jag vid datorn i skolan en timme och väntade på Christoffer, när han slutade så åkte vi till hemköp och han handlade lite, sedan drog vi hem till honom, käkade glass och pluggade. Matade även lite små söta fåglar, haha! Igår kom jag hem, tillbaka till ensamheten, det är förjävligt. Tro mig! Det här är verkligen något av det värsta som finns, vara med sin pojkvän en, två eller tre veckor och sedan åka hem och veta att man inte ses på en månad ungefär!! Men det är väl bara att bita ihop, även hur jobbigt det än är. (Nu börjar jag gråta också) Så jobbigt är det, klarar inte ens av att skriva om det, ännu värre att prata om det med någon, fytusan! Det är sjukt tomt..

 I torsdags bloggade jag ju, hade ju bara mysdagar onsdag & torsdag. Men i fredags åkte vi in till stan och käkade på Valentino källaren, mumsigt! Efter det gick vi till Emils farmor, hon var verkligen hur gullig som helst!! Det var jättekul att träffa henne. När vi hade varit där ett tag gick vi och handlade lite, sen kom Emils kompis och hämtade oss, så åkte vi hem. Blev mys och sånt på kvällen och i lördags var vi i stan och bowlade, jag vann! Awesome. Sen har vi bara myst, myst och myst ännu mer, promenerat och skrattat en hel del också! Helt underbart har det varit.

  Igår var det en jobbig dag, tårar! Gud vad det ska vara jobbigt att säga hejdå till honom, apjobbigt. Planet gick kvart över tre, var på Arlanda vid kvart i fem. Och mitt tåg hem till Leksand gick tio över sex. Galet jobbigt att vänta på tåget kan jag lova. Så när jag kom på tåget var det helt fullt, så jag fick stå precis vid dörren, där det även stod fem stycken till. Men dom flesta gick av i Uppsala, så då hittade jag en plats som tur var, och den fick jag behålla hela resan hem sen! Var hemma vid nio, då packade jag upp lite (eller okej, typ ingenting är uppackat) Sen pratade jag med Emil ett tag, innan jag var tvungen att sova, somnade någon gång innan halv elva. Och nu ska jag sova snart, så trött är jag! Nu ska jag lägga in lite bilder från Kiruna. ♥ Godnatt sötnosar. Take care!


Jag älskar Emil mer än allt annat.





Jag skulle aldrig klara mig utan dig älskling.
Du vet att du betyder allt för mig,

tack för allt. ♥


²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0