130510 - Min pojkvän är nörd.

Emils tangentbord suger, så ifall jag skriver fel så skyller jag på det..








   
God kväll folket.

 
Igår åkte jag ju till Kiruna, till min älskling. ♥ Var framme halv ett, gick hur bra som helst att flyga. Hade inte behövt vara orolig, som jag var. Fick dock inte så mycket plats, satt en rätt kraftig person bredvid mig.. Ehm! Hur som helst, åkte hem till Emil, och det blev massa mys! Helt underbart. Finns ingenting som kan förklara känslan av att träffa sin pojkvän efter en hel månad. Det bara pirrar, som om man skulle ha ätit massa fjärilar. Vi kollade på "The messengers" på kvällen, en skräckis. Röck till lite då och då, även fast jag redan sett den en gång. Idag vaknade vi vid sju, fast vi somnade om igen efter ett tag. Sen har vi tittat på en annan skräckis, "Fingerprints". Den är riktigt bra!

  Har inte gjort så mycket idag, eftersom att det är en röd dag, inga bussar, inget öppet. Så har det regnat lite också, blev en mysdag helt enkelt. Imorgon ska vi nog hitta på någonting, vad vet jag inte än. Det visar sig. Nu ska jag gå och lägga mig bredvid min pojkvän och pussa på honom, så att han blir lite störd i sitt hockeytittande, haha! Gud vad han älskar mig och min retiga sida, nanana! Puss på er, take care!!


Mitt hjärta. ♥


²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0