090510 - Helgen är slut.

Helgen gick som jag ville, f o r t !






 
    
Åh hej!

 
Idag gick jag upp halv elva - elva, minns inte riktigt. Käkade frukost och sen tittade jag till facebook en snabbis, hann inte ens byta om innan morfar, Siv och Baloo kom. Pappa skulle precis ut och springa när dom kom och mamma och min bror var inte hemma, så då var jag tvungen att vara social med dom. Kunde ju inte bara låta dom sitta där i en timme och vänta på bättre tider. Men det var trevligt. Efter det blev det datan en snabbis igen, sen tittade jag på dom tre sista avsnitten jag hade kvar av Mysteriet på Greveholm! Sen blev det lite data igen och så. Lite senare, vid ungefär halv tre blev jag tillsagd att åka till affären och handla lite - och jag tänkte "Visst, varför inte? Har inget bättre för mig ändå." Tog en snabb dusch innan och drog iväg, gick väldigt fort, knappt en enda människa i Leksand nu, när det är marknad i Rättvik. När jag kom hem så gjorde jag knappt någonting alls. Har knappt gjort något idag, helt sjukt vad dagen har gått fort ändå. Vi grillade idag igen, blev kycklig. Var riktigt gott!

  Kom nyss in från en promenad, men tror ni inte att det börjar regna så fort jag kommer ut? Jo, så det blev inte en sån överdrivet lång promenad. Men bra det, vill ju inte bli sjuk igen, höhö! Men inte för att jag tänker bli det, men ändå. Bättre att ta en kort promenad när det regnar, än att ta en lång och kanske bli sjuk igen. Vågade inte chansa riktigt. Imorgon är det skola igen, först teckenspråk på morgonen och sedan klockan tio till tre har jag kök! Blir nog great! Nu har jag tyvärr inte så mycket mer att säga, men hoppas ni har haft en bra helg allesammans. Puss, take care!!


Haha, ehm.. Gamla bilder är ju så söta ibland, host..


²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0