070510 - Stina-dag!

Stinis är bra!

 

 


 

   God kväll.

 Idag har jag ju redan bloggat lite, men tänkte berätta vad som har hänt sedan dess. Skrev ju att jag skulle hitta på något, och det gjorde jag, jag åkte hem och tittade på några avsnitt av Mysteritet på Greveholm!! Nu har jag bara tre avsnitt kvar. Började titta på det igår när jag var ledig, lite nörd?! Ja, men det får man vara. När jag hade tittat klart borstade jag tänderna och sedan åkte jag till tandläkaren, efter det blev det att vara med Stina. Vi drog till "sceniska projektet" som det kallas, med dans, drama och musik! När det var slut åkte vi hem till mig och käkade lite, sedan nördade vi framför datorn och pratade med Emil. Sen har vi mest bara flamsat som vanligt. Mamma köpte med thaimat hem idag, jag tog kycklig och nudlar, det var rätt gott, men inte så super som det hade kunnat vara! Stina åkte hem vid kvart i åtta och klockan åtta kollade jag på Talang, var rätt så värdelöst ikväll. Nu väntar jag på att få prata med Emil, jag saknar honom på tok för mycket just nu! Inte okej. Har nyss suttit och tittat på lite bilder, märkte att i somras hade jag "lika kort" hår som jag har nu, så det kanske (om jag har tur) växer ut lika snabbt igen till vintern. Här får ni lite bilder. Godnatt! ♥ Take care.






Jag skulle inte ha någonting emot lite sommar nu.


²°¹°


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: tack så mycket, vad roligt att höra :)

2010-05-07 @ 23:15:17
URL: http://lovisakr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0