060510 - Ledig idag, också!

Skönt att vara ledig, är så jäklans skoltrött.






  
Hallelå.

 
Idag vaknade jag vid elva, eller jag gick upp vid elva, vaknade lite då och då innan det. Gjorde frukost och satte mig i sängen och tittade på Mysteriet på Greveholm, fy va roligt det var. Tittade på hela tolv avsnitt. Så nu är det bara halva kvar. När jag hade gjort det gick jag och duschade, efter det blev det en titt på datorn innan jag började med en liten grej till Emil som jag skulle skicka. Typ ett brev! Tänkte dela med mig av våren till honom, eftersom att dom fortfarande har snö, höhö! Nej, nu ska jag vara snäll. Tycker synd om honom. (Jag ska faktiskt dit på onsdag nästa vecka, då blir det ju synd om mig också!!) När jag hade gjort klart det så fick jag lite bråttom, hade inte fönat håret så det var fortfarande lite blött. Så då gjorde jag det, klädde på mig och åkte ner till Leksand, postade brevet och tog ut pengar! Gick till frisören sen och satt där någon minut innan det var min tur. Klippningen tog ungefär 50 minuter, klippte ungefär 1 dm, klippte upp det lite och tunnade ur det. Så nu tycker jag att det är väldigt kort, jobbigt! Men växer ju som tur är ut igen, efter några månader är det långt igen, haha! När jag kom hem käkade jag lite och sen satte jag mig vid datorn. Ska kolla om det är något bra på tv ikväll, prata med Emil också, sen blir det sängen tidigt ikväll, är aptrött! Har inte hänt något mer idag, så säger hejdå nu! ♥ Take care. 



Bjuder på två dåliga cambilder.
Puss!


²°¹°


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0