050510 - 5+5=10.

Om ni inte fattar rubriken, ta tagens datum plus månaden, så blir det årtalet! Haha, smart jag är.






  
Hello sunshines. ♥

 
Idag gick jag upp ungefär en halvtimme innan jag började skolan, för JAG SMINKADE MIG INTE!! Har inte haft smink på mig sen i lördags när jag var på fest. Känns liksom lite onödigt att sminka sig, när man måste gå upp tidigare för att göra det. Duktig jag är. Började 10.40 med engelska, när vi hade engelska smsade Elin med Berra (våran idrottslärare) för att fråga om vi hade idrott. Men han var på väg till Tyskland, och sa att vi inte hade någon idrott idag, eller nästa vecka! Jag hade sett fram emot idrott idag, men ändå inte, eftersom att jag är lite smått förkyld fortfarande. Men hur som helst, slutade halv tolv då när idrotten var inställd. Då skulle min klass ha svenska, men dom skulle jobba själva, och då vet man ju hur det blir, ingen jobbar! Så Christoffer, Mimmi och jag gick och käkade glass. Blev bjuden av Mimmi, gulligt av henne! Efter ett tag så åkte jag hem och gjorde lite lunch och sedan vid halv fyra hämtade jag Stina och åkte hem igen. Var hemma ett tag, sen så åkte vi till Insjön. Där träffade vi Christoffer och vi gick runt och kollade i affärerna. När vi var klara där så skjutsade jag hem Stina, åkte tillbaka till Hjultorget, som det heter och hämtade Christoffer. Åkte hem och käkade, ringde Emil och pratade tills den nörden (som jag älskar så jävla mest) skulle se hockey. Så passar på att blogga nu, ska även skriva i min privata dagbok också! Sen så om en halvtimme blir det Andra Avenyn, sista avsnittet!! Lite tråkigt faktiskt, eller mycket tråkigt. Men men, imorgon är jag ledig. Ska till frisören kvar över fyra, nervös är jag! Vet inte alls hur det kommer bli. Men det växer ju ut.

 Min pojkvän skrattar åt mig när jag säger att jag är smart, undra varför, nanana! Förresten, på tal om det, jag har lite citat jag kan skriva i bloggen idag. Som jag glömt bort tidigare.

Christoffer - Ska vi äta före eller innan?

När pappa hade tvättat min moppe skulle jag säga till Christoffer att hjulen kan vara hala. Men sa - Halen kan vara hjula.

När vi satt och åt i skolan, sa jag - Är det bara jag som tycker att kycklingen smakar höna?!

Och min bror sa till mig - Hur vet man att man ska damma sin dator?
Jag - Ingen aning?
Min bror - När man kan skriva AIK i dammet.


Nu ska jag skriva dagbok! Pusspuss, take care. ♥


Dom här söta hittade jag på Lager 70 idag. ♥


²°¹°


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0