200310 - Ensamt.

Min älskling åkte hem idag och jag känner mig så sjukt ensam nu!








  
Godkväll.

 
Som ni märkt, har jag bloggat väldigt lite sista tiden, men jag ville spendera tid på min pojkvän nu när han var här, vilket jag gjorde också! Det har varit helt underbara veckor med mycket lycka för min del, jag är så glad (fast dock ledsen över att han inte är här längre) Ni ska få se lite bilder från när han har varit här, jag har precis suttit och klippt ihop ett bildspel, inte världsbäst, men det är bara för min egen skull mest, som minne! Jag är verkligen jättetrött och borde sova. Skulle vara riktigt skönt, så blir inget långt inlägg.

  Idag åkte jag och Emil till Borlänge vid elva, var där strax innan tolv och gick in till centrum, kollade lite och käkade. Sen när vi var klara där gick vi till tågstationen och väntade på Emils tåg. Det kom fem i två och vi sa hejdå, jag åkte hem tio över två, pappa kom och hämtade mig på stationen och när jag kom hem så var jag mest bara deppig, jag började fixa lite med min dagbok och sen ringde jag Emil, behövde höra hans röst lite. Efter det så kollade jag på fotboll, AIK - BP, blev 0-0. Usch!! Efter det så gick jag ut i vårat förråd och tränade en stund, vi har skaffat springband, så på det sprang jag i 20 minuter, var riktigt skönt faktiskt. Sen när jag var klar ringde jag Emil en snabbis och sen duschade jag och käkade mat. Pratade så klart med Emil efter det och sen kollade jag på tv och ringde Emil igen efter det. Nu hoppas jag verkligen att han sover på tåget och att allting går bra! Åh gud, vad jag saknar honom.. Inte kul! Men snart så ses vi igen, galet bra! Hm, jag skulle ju inte skriva så mycket, så vi säger godnatt nu! Puss, take care!!





Kommentarer
Postat av: LillValpen

Dansar du? :)

2010-03-21 @ 13:41:59
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: LillValpen

sv: På bilderna uppe ser du ut som att du har dansat. :)

2010-03-21 @ 14:30:51
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0