140310 - Hallonsaft.

I   c a n ' t   c a r r y   o n   w i t h o u t   y o u !









   
Hejsan hoppsan där ute.

 
Har inte hänt så överdrivet mycket sen sist. Har blivit lite skola, i tisdags (den 9 mars) hade vi öppet för första gången, men det var för tvåorna, som en övning. Gick kanonbra!! Var lagomt trött efter dagen, haha. I onsdags gick jag till skolan och hade engelska, vi hade en vikarie och det var faktiskt en rolig engelskalektion för en gångs skull. Men jag som ville ha tillbaka vårat prov, men inte fick vi det. Efter engelskan så gick jag till tågstationen där jag träffade Emil, vi tog bussen till Borlänge, där var vi till typ fyra. Då gick vi till stationen och åkte tåg hem! Var hemma strax efter fem. I torsdags hände inte så mycket, jag hade ont i magen och var hemma från skolan. Tog det lugnt hela dagen, Christoffer kom hit en sväng på kvällen och hjälpte mig med lite saker. I fredags var jag i skolan, hade teckenspråk, matte och engelska! Efter skolan gick jag och mötte Emil och vi gick till min skola och kollade lite där, träffade Mimmi och Samuel ett tag också. Sen gick vi med Mimmi till bussen och sedan vidare till Hemköp och köpte glass och godis. Igår så skulle vi gå in till Leksand, men min borste fastnade i mitt hår och det tog tre och en halv timme att få den ur håret.. Men vid halv sex gick vi in till Leksand i alla fall, var tillbaka vid sju och då käkade vi, sen kollade vi på melodifestivalen och efter det blev det film! Idag har vi inte hunnit med mycket, bara slappat och jag har bakat chokladmuffins och bondkakor. Nu ska bi fika! Puss, take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0