100610 - Sommarlov.

Äntligen äntligen äntligen, starten på bästa sommaren ever.








   
Hej på er.

 
Idag var jag vid skolan fem över nio, alla i ettan var på Gästis och vi fikade - eller dom gjorde, jag sket i det. Efter det blev det prat och musik i kyrkan, sen lunch. Efter det träffade jag Stina och vi umgicks ett tag, sen blev det hejdå för sommarn, jobbigt! Hur som helst, vid tolv så började vi duka matsalen, flytta en massa bord och så, höll på i en och en halv timme. Efter det - alltså halv två, ringde jag min knäppa pojkvän, som sov!! Jag sa att jag tyckte att det var dags för honom att vakna nu för att klockan var halv två. Och han blev lite chockad, för han trodde att klockan var halv tolv, haha sötfan! Pratade lite med honom innan jag åkte hem. När jag kom hem käkade jag lite, skrev packningslista, började rensa på min dator (min bror ska formatera den) åkte till Leksand, kom hem och fortsatte rensa lite, sen packade jag massor, hjälpte till med maten, käkade och sen så har jag tittat på friidrott. Har haft fullt upp idag, men det gör mig ingenting. Hatar att ha tråkigt så!
 
 Imorgon är det studenten som gäller för min bror, vi ska till kyrkan vid halv tio. Sen halv tolv ska jag byta om till serveringskläder och servera studenterna på deras lunch. Ska bli kul! Sen ska jag kika på studenterna när dom åker runt och härjar i Leksand. Sen blir det lite käk och så på kvällen, sen åkte jag med farfar till Stockholm - eller ja, till Vallentuna till min andra bror! Ska vara där tills på söndag för då åker jag till Emil, min Emil. ♥

 Nu har jag inte så mycket mer att skriva för stunden, så vi hörs. Take care!



Lite bilder från idag, höhö.


²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0