130710 - Tisdag!

Born to make you happy..








    
Hejhopp!

 
Sitter och lyssnar på Britney Spears! Varför? Jo, det undrar jag med. Hon var min idol när jag var yngre, så jag har inte riktigt släppt henne ännu. Men gillar inte hennes nya låtar, dom gamla är bäst! Dom som jag gillade när jag var yngre. Annars då, jag sitter här och väntar på att Emil ska titta klart på något på tvn, sen ska vi spela spel, åka och handla och sen klockan fyra ska jag jobba! Jobbar med Denise, jobbar till åtta, så blir stängning idag!

  Har inte bloggat på en vecka, men har inte haft så mycket att göra heller. Har jobbat, varit och sett Eclipse på bio, den var grym och varit med Emil så klart, och hans mormor och morfar har kommit hit från Göteborg! Igår åkte vi allihopa till Jukkasjärvi, kikade runt lite. Första gången jag åkte hit till Kiruna, så åkte vi också dit och kollade på ishotellet. Men den här gången, var hotellet borta! Det såg rätt så tomt ut. Men det var fint! Sedan åkte vi till ett fik. Blev pepsi och kycklingsallad. Efter det åkte vi till kyrkan som fanns där, jätteliten, men söt! Och så kollade vi på lite annat. Det var trevligt! Sen åkte vi hem, efter det till stan för att köpa katthalsband och så stannade vi på coop och köpte glass jag och Emil.

  Imorgon jobbar jag också, fast bara från tio till tolv, efter det ska jag och Emil kanske dra och spela tennis. Vi ska bara försöka få tag i ett tennisracket. Hoppas på att få låna av någon! På torsdag är jag ledig, då ska allihopa (som är jag, Emil, Millan, Ammi, Emils mormor och morfar) åka iväg en bit, vet faktiskt inte vart. Men jag ska få se mig lite omkring, tänkte fota lite! Lovade min farfar att ta lite bilder och skicka till honom. Så det måste jag ju göra. Ska bli kul att få se sig omkring här. Kanske kommer få träffa min kompis Sandra också, som är på praktik i Abisko!

 Nu har det som Emil såg på slutat, så nu ska jag avrunda! Men jag skriver så klart mer någon dag, snart hoppas jag! Rätt dött i min blogg just nu. Sorry! Men ha det bra. Take care!!


Jag i Jukkasjärvi.


Emil i Jukkasjärvi.



²º¹º


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är utomlands tisdag vecka 32 till tisdag vecka 33. Du kan ju höra av dig när du bestämt dig :D <3

2010-07-13 @ 17:16:38
URL: http://sofiaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0