300110 - Lördag!

E n   d r ö m ,  f ö r   b r a   f ö r   a t t   v a r a   s a n n !






   
Tjiiiina.

 
Idag är det lördag och jag har bara tagit det lugnt hela dagen! Emil ringde och väckte mig i morse, vilket var bra, annars hade jag väl aldrig vaknat. Är trött hela tiden nu för tiden, verkligen hela jävla tiden! Även fast jag sover tio timmar eller mer. Hur som helst, vi pratade ett bra tag, tills han skulle dra vid halv två, då gick jag upp och gjorde frukost. Sen blev det att kolla datan en snabbis och sedan frågade pappa om jag ville följa med och handla så det gjorde jag, snäll dotter som jag är. Hämtade även min bror i Moskogen! Fick lov att byta om innan vi åkte också eftersom att jag satt i min Darint-shirt och det kändes inte som att jag ville dra mig ut med den. När vi kom hem så började jag städa mitt rum lite, men orkade inte städa hela, så det får bli imorgon eller nåt sånt. Har nyss käkat, och nu väntar jag bara på att Emil ska komma hem! Dagarna går så segt när han inte är hemma, usch! Vi har fått nya grannar här också som är från Göteborg, dom flyttar för fullt märker jag. Nu ska jag kolla om det är någonting bra på tv ikväll. Och nu har jag inget mer att berätta för stunden. Take care!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0