290110 - Hemma!

j a g   ä r   s å   s j u k t   h i m l a   t r ö t t   j u s t   n u .






  
Hej på er.

 
Orkar verkligen inte blogga, jag är så trött. Men tänkte bara skriva en sabbis, jobbet gick bra, dagen har gått bra i stort sätt, jag lever och är lycklig, vad mer kan man begära.. jo, finns en sak, att jag var hos Emil just nu. Men det är inte så lätt, lite irriterande är det faktiskt att mina kompisar är helt depp över att inte få träffa sina pojkvänner över en helg eller så medans jag måste vänta minst en månad typ. Det är inte kul alls! Och just nu har jag värsta saknaångesten och han är inte ens hemma så jag kan prata med honom, ännu värre. Men han kommer lite senare, så jag tänkte ta och käka någonting eftersom att jagi nte har gjort det idag och sätta på en film tills han kommer hem. Uppdaterar mer imorgon, puss! Take care.



Alla är vi barn från början, alla är vi barn till slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0