260110 - Huvudvärk!

m i n   l i v s k r a f t ,   m i n   g l ä d j e ,   m i n   l y c k a ,   m i t t   a l l t !







 
Hejsan!

 
Sitter här i en skön t-shirt, nyduschad och dricker te! För en halvtimme sedan avslutade jag och Emil ett samtal på två timmar, han skulle kolla tv, nörd som han är, och jag skulle fixa mig lite och så, pigga till mig lite. Är astrött, och det är inte kul att prata med mig då. Klockan nio ska vi prata igen, blir väl en timme då om han inte ska göra något för klockan tio ska jag kolla på paradise hotel.

   Idag gick jag upp halv sju, gjorde mig i ordning lite snabbt, orkade knappt något i morse. Gick till bussen kvart över, åkte till skolan och första lektionen var näringslära, då svarade vi på en del frågor, rätt många faktiskt. Stolt över att jag hann med alla, inte ofta det händer, haha! Sen så hade vi lunch i en timme, då gick jag, Christoffer och Elin till ica och köpte lite småsaker, sen tillbaka till skolan och hade livsmedelskunskap i en och en halv timme, håller på med ett grupparbete till en mässa vi ska ha nästa vecka. Sen klockan tio över ett hade vi projekt. Jag och Niclas var dom enda som var där från våran grupp, tre stycken var borta. Så vi började fundera på ett projekt men kom inte så långt, vill att dom andra ska vara med också. Gick en halvtimme tidigare för att hinna med bussen. Skönt att komma hem tidigare med den jävla huvudvärken jag hade/har.

  Ringde även om jobb, på fredag ska jag jobba från halv sex till säkert halv tio skulle jag tro. Ska vara i kiosken, så det blir rätt chill, men även stressigt. Imorgon börjar jag 10.40 med engelska i 50 minuter, sedan hål i en och en halv timme, sedan idrott fem i två som jag inte kan vara med på, bara lite, men ska inte byta om eller så, men blir lite badminton bara. Halv tre ska jag gå. Och nu märkte jag att jag har ett rivmärke på armen, undra vad jag har gjort där då, smart som jag är. Nej, nu ska jag inte skriva något mer faktiskt. Hoppas ni har haft en bra dag! Take care!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0