180110 - Måndag!

j a g   b e h ö v e r   d i g   m e r   ä n   n å g o n s i n . 







    Shasha!

 
Förstå att det är lite ironi i dagens hej! Jag sitter vid datorn och fryser just nu, väldigt mycket. Igår (inatt) somnade jag kvart i fem, gick verkligen inte att sova. Så jag sov 1 ½ timme, vilket resulterade att jag inte orkade hela skoldagen riktigt, fick galet ont i huvudet, vilket jag har fortfarande, ont i magen, blev helt jävla yr och borta och var helt slut. Så jag åkte hem efter näringsläran. Första lektionen var jag övertrött, hade teckenspråk och jag och Daniel gjorde en dialog tillsammans, som vi ska visa för klassen på fredag, haha! Vi var så duktiga så, tog oss en halvtimme att göra, sen så va jag in på facebook och kollade, sen fick vi sluta. På näringsläran så skulle vi få en varsin (eller vi var två och två) vitamin att skriva frågor om. Jag var med Johan och vi skulle skriva frågor om B-vitamin! Gick kanonbra. Efter det åkte jag som sagt hem, fixade vitlöksbröd och pratade en snabbis med Emil. Sen har jag fixat med lite bilder och tänkte vila lite alldeles strax. Men först och främst, bilder.. gamla som satan! I alla fall vissa.






Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0