170110 - Söndag!

J a g   v e t   v e m   j a g   ä r   nä r   j a g   ä r   h o s   d i g .







   Godmorgon!

 
Jag åt nyss frukost, känns konstigt att vara uppe så tidigt, men jag gick och la mig tidigt igår. Somnade vid halv tolv. Och jag brukar sitta uppe till två på helgerna, ibland fyra, ibland ja.. det är olika. Men mycket senare, så snacka om att jag var trött igår! Hur som helst, gick upp kvart i åtta igår, för jag skulle ju till skolan! Skulle vara i köket fram till halv ett var det sagt. Började nio, jag var där ombytt och klar klockan nio, det var bara jag och min lärare där då, så hon sa åt mig att börja, sen kom Rebecka också, så vi började jobba lite tillsammans. Sen kom Simon och började med lite annat, efter ett tag gick han hem för att han mådde dåligt, då kom Patric in och hjälpte oss. Sen kom även Sanna, senare när vi skulle byta pass med några andra fick jag gå, redan halv tolv! Då gick jag till hemköp, höll på att halka flera gånger och det var lite pinsamt, haha! Sen gick jag tillbaka till skolan och väntade på att Christoffer och Mimmi skulle bli klara med sitt och kunde äta lunch med mig! Blev soppa och macka till, sen blev det kladdkaka till efterrätt. Men den var inge god! Sen försökte jag och Mimmi fördriva tiden medans vi väntade på att Christoffer skulle sluta!

   När han hade slutat så bytte vi om och sen gick vi till Gropen och åkte pulka ett tag, sen blev det kallt, då gick vi hem till Christoffer och där åt vi lite och pratade! Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte jag hem.


  Idag har jag inte hunnit med så mycket, sitter och pratar med Emil nu, han har drygat massor så jag blev grymt irriterad, höhö! När jag har pratat klart med honom ska jag städa mitt rum och sen kolla på film! Så blir en chilldag idag. Här är lite bilder från olika dagar..







Take care!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0