140110 - Skolan!

y o u ' r e   t h e   s u n s h i n e   i n   m y   l i f e .





    Tjenis.. penis! :)

 
Hann inte med att blogga igår, så skriver om gårdagen nu i stället tänkte jag! Jag hade sovmorgon, och det var riktigt skönt faktiskt. Började 10.40 med engelska. Men det visade sig att jag inte hade behövt komma på den lektionen för jag ska inte läsa engelska snabbare som några andra ska göra och våran lärare pratade bara om det och vad dom ska göra för uppgifter och skit. Men det visste vi som ska läsa engelska i normalt tempo inte om, så vi satt där i onödan. Jag kunde (eftersom att jag inte har svenska) ha börjat fem i två i stället. Fatta skönt det skulle ha varit! Men i stället fick jag ha mitt hål i två och en halv timme. Sen när idrotten väl började så hade vi badminton, och det gick faktiskt rätt bra. & det var rätt kul. Kunde varit roligare, men men! När idrotten var slut så gjorde jag mig i ordning och sedan gick jag iväg mot Siljans konditori och där träffade jag Marit, hon bjöd på fika och vi pratade massor. När vi var klara där gick vi till hemköp och sedan drog vi till bussen, sa hejdå och jag åkte hem!

   Kom hem och duschade, pratade lite med Emil på msn, sedan drog han och jag kollade paradise hotel, hade missat fyra avsnitt. Så passade på att kolla det, lagade mat mellan det också och käkade jättegott vitlöksbröd! Sen när jag nästan precis hade kollat klart smsade Emil och sa att jag kunde ringa, så jag ringde honom och vi pratade ett tag. Sen så hade jag en skoluppgift att göra, så jag gjorde den och sen ringde jag Emil igen och vi pratade ett tag. Sen blev det sängen på en gång, var verkligen jättetrött!


 Nu sitter jag inne på Gästis! Alldeles själv, har Christoffers mobil i alla fall så att jag kan smsa med Emil, det är toppen! Min klass har svenska, så sitter och väntar på att dom ska sluta, vet inte ens när dom gör det. Men våran nästa lektion börjar i alla fall 12.20 tror jag och vi har lunch innan det, kan behövas. Är faktiskt hungrig! Slutar 13.10 och då ska jag vara med Christoffer. Vi har inte bestämmt oss för vad vi ska göra, men det visar väl sig. Antingen blir det en sväng till Borlänge och köpa lite te och så. Eller så drar vi bara hem till Christoffer, vet inte än! Eller någon helt annan stans, synd att det är så kallt bara. Men något lär vi hitta på! Nu ska jag kolla facebook lite och hoppas på att tiden går fortare. Take care!!




Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar; Precis! :)

2010-01-14 @ 14:02:21
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0