110110 - Skolstart.

E m i l   ä r   v ä r l d e n s   f i n a s t e .

 

 

   Tjululu.

 Idag gick jag upp kvar över sex, att jag ens lyckades med det! Jag blev lite chockad faktiskt, brukar aldrig orka. Men idag, då jävlar gjorde jag det. Jag gjorde mig i ordning, käkade frukost och fixade det sista, sen gick jag till bussen. Lyssnade på Lars Winnerbäck på vägen och tänkte på Emil. Frös nästan ihjäl kändes det som, men kom fram till skolan levande. Gick till Gästis för att hämta block till teckenspråket och så gick jag till skolan och träffade Daniel, Nicole, Jenny och Marina och mer folk. Sen kom Sandra i våran teckenspråksgrupp och sa att våran lärare va sjuk. Så det var ju bara att gå tillbaka till Gästis. Satt där ett tag, jag ringde Emil och vi pratade ett tag, han va nyvaken!! Den skiten, jag kunde sovit i två timmar till om jag visste att min lärare va sjuk, men inte fan fick jag göra det. Men Emil bara sov och sov och sov, ja.. ni fattar, jag var avundssjuk.

    Sen smsade Christoffer och frågade om jag ville komma till grupprummet där han satt och jobbade med sin franska, så jag gick dit och så lånade jag hans mobil så jag kunde smsa med Emil. Jag läste även bibeln och blev besviken, inga bilder, inga roliga historier och massa konstiga ord. Så jag gav upp! Och Christoffer gav upp sin franska och vi gick till Gästis och väntade på att våran näringsläralektion skulle börja, när den hade börjat så gick vi igenom allting vi ska kunna och sånt, jag satt och smsade med Emil mest, mycket trevligare. Sen fick vi något grupparbete som vi ska börja med imorgon. Jag och min grupp ska redovisa om k o l h y d r a t e r , grymt tråkigt. Efter den lektionen hade vi hygien eller vad det var, började med något nytt och fick ett papper med massa frågor som vi började besvara, hann dock bara med en fråga på en timme, för jag, Christoffer, Elin och Mimmi satt och snackade massor och så smsade jag så klart med Emil.

  Vi slutade tidigare än vi skulle, kvart över två. Egentligen skulle vi sluta tre, så tänkte ta bussen vid halv fyra, men eftersom vi slutade tidigare bestämde jag mig för att gå. Så jag började gå, och så ringde jag Emil för att få lite sällskap på vägen. Sen när jag kom ner till järnvägen hade jag sån tur att mamma kom precis, så jag hoppade in i bilden och åkte hem. Mycket varmare!! Pratade med Emil tills jag kom hem och sen gjorde jag rostade mackor med vitlökssmak, det var faktiskt gott. Efter det satte jag mig vid datorn, msnade lite med Emil som vanligt, och så pluggade jag lite. Har inte gjort så mycket annat, tänkte ta en dusch nu. Sen käka mat och ringa Emil lite senare antar jag! :) Nej, nu ska jag kila. Take care!!





Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har=) ska vi följas på bloglovin? det skulle vara roligt.... puss&Kram=) ha en trevlig dag!

2010-01-11 @ 22:42:28
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0