100110 - Skola imorgon!

m i n   v ä r l d   ä r   u n d e r b a r  !






   
Hejhopp!

 
Jag pratade nyss med Emil i telefonen och nu sitter jag här och tänkte skriva ett snabbt inlägg. Måste faktiskt sova, är riktigt trött plus att skolan börjar ju faktiskt imorgon!!

  Idag gick jag upp innan tolv, duktigt gjort! Käkade och gjorde mig i ordning, satt vid datorn ett tag, sen kom Christoffer och hans mamma och hämtade mig efter två och vi åkte hem till Christoffer och åt tacopaj. Efter det åkte Christoffers mamma hem till Skinnskatteberg där Christoffer bor vanligtvis. Jag och Christoffer pratade lite och han började diska. Då kom Elin och Elin hem, dom har flyttat dit nu! Och så pratade vi lite, sen gick jag och Christoffer in på hans rum för att filma lite, sen lite senare kom mamma och hämtade mig och jag drog hem och satte ihop en snabb liten film som jag tänkte lägga in på bloggen! Sen så fixade jag en bloggdesign åt Louise och pratade med Emil. Så har min dag sett ut lite snabbt och enkelt. Imorgon blir det skola klockan åtta till tre. Sen hem och slappa, höhö! Vi hörs imorgon! Take care!!










i miss u. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0