080110 - Whatevaaahhh!

Jag torkar dina tårar som rinner på din kind, pussar din kind.
Lutar mig mot ditt bröst, hör ditt hjärta slå.
Suckar lätt, och känner hur det pirrar i min mage.
Kollar in i dina tårfyllda ögon och säger,
jag älskar dig!


  

  Hellu.
Nu är jag hemma från Kriuna, tyvärr! Men jag har upplevt den bästa veckan i mitt liv och har haft det så jävla bra så det finns inte. I lördags när jag åkte trodde jag aldrig att jag skulle vara så här lycklig som jag är, trodde aldrig heller att det skulle vara så jobbigt att lämna Emil. Det var det värsta jag varit med om, tårarna rinner fortfarande! Det kommer bli jobbigt det här, men jag ska klara det. För övrigt så är det bara jag och Emil som fattar rubriken. Jag har faktiskt inte så jättemycket att skriva. Men jag uppdaterar säkert nåt imorgon. Hoppas ni har det kanonbra! Take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0