010110 - Kiruna imorgon!

H a r  j a g  d i g   -   h a r  j a g  a l l t i n g  j a g  b e h ö v e r ! 
  
      och lite till, faktiskt.



  
Hej och Gott nytt år!

 
Hoppas det är bra med alla och att ni har fått en bra start på året. Det har jag fått, men det är ingenting emot vad som händer imorgon. Jag åker ju till Kiruna och det kommer bli kalasbra! Men jag är nervös, höhö! Ska vara på Arlanda klockan elva imorgon och min bror skjutsar dit mig. Ibland är han bra söt! Hur som helst, idag åkte jag och Ann in till Täby och kollade på Avatar. Jag vet att det är andra gången jag ser den, men när man inte fattar den första gången kan man alltid se den en gång till, eller hur? Plus att man inte tackar nej om man blir bjuden. Så det var trevligt. Och nu fattar jag lite mer av filmen faktiskt, så det var nog bra att jag såg den igen! Jag lagade mat när vi kom hem och så käkade vi. Nu sitter jag här nyduschad och skriver lite. Väntar på att nörden Emil ska kolla klart på en film och sen ska vi prata lite. Sen ska jag sova, för det blir en tidig morgon imorgon. Nej, nu ska jag avrunda här. Får se när nästa blogginlägg kommer. Puss, take care!! & ha en bra start på året nu.

Tvåtusentio, yes!


sommar och liiite av våran gamla tomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0