240210 - Sovdags.

I am happy, yao.







  
Godkväll folket.

 
Nu sitter jag här och tar det lugnt. Har varit en rätt så stressig dag faktiskt. Gick bra på gymmet och jag kommer säkert ha en enorm träningsvärk imorgon. Efter skolan gick jag och Christoffer och bytte om och så sen så gick vi till media och träffade Stina och vid fyra när hennes mamma kom och hämtade henne gick jag och Christoffer hem till honom och käkade mellis och sedan hjälpte han mig med två skoluppgifter och vid kvart över sex kom pappa och hämtade mig och vi drog hem, jag duschade och sedan åt jag lite. Började plocka lite på rummet efter det, packade och bytte lakan i min säng, så ikväll kommer jag sova riktigt skönt! Har redigerat fem stycken bilder på Karin från studion också, hon blev nöjd. Det är ju hur bra som helst det. Pappa kom nyss in hit och knöt fast min handled i hans byxor, alltså ja. Han är lite som han är! Men det kan vara bra ibland. Vilken fantasi jag har att skriva med idag, men skyller på min trötthet. Är jättetrött och borde sova nu, ska upp halv fem imorgon! Har en känsla av att jag inte kommer orka upp och att jag kommer glömma en massa, usch! Men men, vi hörs kanske någonting från Stockholm. Annars när jag kommer hem igen. Puss, take care!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0