150210 - Hemma!

T a   m i g   h ä r   i f r å n !







  
Allåååh.

 
Jag är trött, sliten, hungrig, uttråkad och allmänt depp. Just nu, vill jag bara bort här ifrån, vill inte vara kvar här, har ingen vilja till någonting alls. Vet inte vad som har hänt, men allting har förändrats. Jag hoppas att jag får viljan och lusten tillbaka snart i alla fall.

   Igår träffade jag Marit på fiket nere i Leksand och hon bjöd mig på fika, vi satt där och pratade ett tag. Sedan tog vi en liten promenad och väntade på hennes pappa som skulle köra hem oss till henne i Siljansnäs, var ett tag sedan jag var där. Ja, så vi åkte hem till henne och chillade lite med tre datorer, snacka om nördigt! Men det var trevligt i alla fall, vi satt och lyssnade på K'naan också, grymt! När mamma och pappa kom och hämtade mig på kvällen tog vi en tur till kiosken också och hälsade på Bernt.

 Idag vaknade jag vid halv åtta, mådde inte alls bra, så blev ingen skola för mig. Pratade lite med Emil innan han skulle till skolan och innan jag skulle somna om. Efter det vaknade jag igen halv tolv och då tog jag ett glas vatten som jag inte ens har rört typ, så var visst inte så törstig. Sedan tittade jag på en film med Hilary Duff. Nu sitter jag här, funderar på om jag ska äta något eller om jag ska skita i det, känner inte för det alls, men skulle behövas. Jaja, får se hur det blir! Hoppas ni har en bättre dag än mig idag. Puss på er, take care!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0