130210 - Smurfdag!

H u r   b r a   s o m   h e l s t ,  Stina Janzon! <3







 
Hej på er.

 
Idag gick jag upp, jag kommer faktiskt inte ihåg. Men runt nio kanske och jag försökte hitta kläder, tog på mig något och gick och käkade frukost och sedan så gick jag och sminkade mig och fixade lite och sen bytte jag om igen för jag kände för andra kläder. Efter det så gjorde jag klart allt det sista innan jag åkte till bussen, hade tur för mamma och pappa skulle åka till Insjön så åkte med dom och dom släppte av mig där Stina går på. Så vi stod där tillsammans och frös ett tag innan bussen kom.

  När vi var framme i Borlänge så gick vi till kupolen och började titta runt lite och patetiskt som det var, var alla hockeyspelare från Leksand där och signerade tröjor och lappar nere vid scenen och sedan satt dom i olika affärer efter det och signerade lite mer. Stina ville se Jean-Luc Grand-Pierre, så vi gick ned till scenen och så skulle dom precis gå och sätta sig i affärer så vi gick där ifrån och började titta runt lite mer. Sedan när vi kom in på MQ så såg vi att han satt där så vi fick se han till slut, och han var söt, haha! Sen så gick vi väl runt lite och bestämde oss för att äta så vi gick till Donken och käkade och när vi hade satt oss märkte jag att Jesper Ollas (En hockeyspelare i Leksand) satte sig vid bordet bredvid, sen kom det massa fler, till och med Jean-Luc, så Stina fick njuta lite av hans skratt och engelska, höhö! När vi var klara där gick vi runt lite till och sedan åkte vi hem med tåget 16.20 och var hemma vid fem. Då satte vi oss vid datan och bara fjollade lite sedan lagade jag mat och vi käkade, sen blev det flum vid datan igen och sen kollade vi på Melodifestivalen! Efter det satte vi oss och lyssnade på Darin och sjöng med så fint, det har varit en bra dag i alla fall, tumme upp för det!


    Imorgon ska jag plugga och träffa Marit, bloggar kanske på kvällen eller nåt sånt. Nu ska jag fixa lite i photoshop och sen vet jag inte vad som händer, kanske kollar på film eller så drygar jag bara runt på datan. Puss, take care!





Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha, puss! : D

2010-02-13 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0