060210 - Lördag!

Lyssnar på Lasse och saknar världens finaste.







  
Hello people.

 
Förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har inte haft ork eller tid till att blogga. I torsdags så var jag ju i fotostudion till fem och när jag kom hem blev det käk och snack med älsklingen, i fredags vaknade jag och var sjuk men var tvungen att gå till skolan för att hämta lite papper och så, var med på halva mattelektionen och sen var det lunch och sen skulle jag egentligen vara med på engelskan tänkte jag, men orkade verkligen inte det. Så jag tog bussen hem och var hemma klockan ett, gick och la mig på en gång och somnade nog lite och sedan pratade jag med Emil ett bra tag, sen sov jag lite och käkade, sen pratade jag med honom igen lite senare.


  Idag vaknade jag av det näst bästa man kan vakna av, Emil ringde och väckte mig, så fick höra hans fina röst. Det är underbart! Fast ingenting slår att vakna upp bredvid honom, som jag får göra om 19 dagar!! Fytusan vad jag längtar. Vi pratade ett tag, sedan åt jag frukost och sedan pratade vi igen, och vi pratade fram till klockan åtta, från elva till åtta, med lite små pauser då och då för att vi skulle göra lite småsaker! Sen vid åtta kollade jag på melodifestivalen och sedan ringde jag Emil, han var väldigt trött så jag sa att han skulle sova och duktig som han är så gör han som jag säger ibland, så vi sa godnatt och sedan så började jag kolla på en film med mamma och pappa men jag fattade ingenting av den, så jag sket i att kolla på den och började fixa med lite bilder i stället.

  Imorgon ska jag plugga, plugga, plugga och plugga! usch.. men måste, har prov i näringslära på tisdag och det känns som att jag verkligen vill klara det för jag vill inte ha massa rester liggande, det är inte kul. Funderar på att städa också, men får väl se hur det blir med det, haha! Nej, nu ska jag nog sova. Godnatt sötisar, take care!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0