030210 - Onsdag!

j a g   ä r   k ä r ,   o c h   d e t   k ä n n s   b r a !








    
Hejhejhej!

 
Det är redan onsdag, det går så fort. Fast jag har ingenting alls emot det, för ju fortare det går, desto fortare får jag träffa Emil. Bloggade inte igår på grund av att jag inte hade tid alls till det, så gör det nu!

  020210 - <3 en månad.

 Gick upp tidigt, gjorde mig i ordning och begav mig till bussen! Första lektionen var näringslära, det gick bra, svarade på frågor och gick genom svaren på dom, sen hade vi lunch i en timme och efter det livsmedelskunskap och där började vi med att läsa om potatis, rotfrukter och svampar och skulle skriva någon slags sammanfattning, jag hann bara börja innan lektionen var slut! Efter det hade vi projekt och den här gången var faktiskt alla förutom Amanda i våran grupp där. Så vi började planera projektet och kom längre än vi gjort tidigare, vilket var skönt! Jag och Mimmi skulle gå och intervjua folk, men vi fick inte tag i någon inspelningsmanick, så vi ska göra det nästa vecka i stället. Efter skolan så åkte jag och Christoffer hem till mig, käkade lite och så där, gjorde inte så mycket. Strax innan han skulle åka hem, mamma körde honom, så ringde jag Emil. Pratade lite och så, sen duschade jag och kollade på Paradise hotel, va ju final igår och Jackie och Patrik vann, tyvärr. Efter det ringde jag Emil och vi pratade en liten stund, sen blev det sovdags.


  Idag hade jag sovmorgon, gick upp klockan nio typ! Gjorde frukost och käkade, sminkade mig och sen skulle jag gå till skolan och mamma och pappa följde med mig en bit på vägen. Började 10.40 med engelska och vi gjorde inte så mycket, fick någon uppgift vi skulle göra. Sen så hade jag hål från halv tolv till fem i två, då hade jag idrott, badminton! Blev inte så mycket spel, fick så ont i huvudet, för att Christoffer slog mig i huvudet med sitt badmintonrack, så nu har jag en bula, haha! Blev sjukt borta i huvudet och började asgarva, satt bara och skrattade och skrattade och kunde inte sluta. Sen dansade jag lite också, det var trevligt. Sjöng gjorde jag också, haha! Konstiga idrottslektioner har vi allt. Efter vi hade slutat gick jag till Gästis och bytte om, drog hem och duschade, käkade lite och pratade med Emil. Sen ville jag att han skulle vila en stund för att han var så trött, så vi la på och jag käkade mat och bloggar nu!

  Ska vara i fotostudion imorgon från tio över ett till fem, med Christoffer och Mimmi! Vi ska ta lite bilder och så, ska bli riktigt kul faktiskt. Var ett tag sedan jag var där. Så nu hade jag tänkt att packa lite till det, ska ha med mig; Kläder i massor, skor, smink, smycken, lite småprylar, min smurf, kameran och säkert någonting mer som jag inte kommer på just nu! Men nu ska jag börja med det, sen prata lite med Emil tror jag, efter det blir det Andra avenyn(!) och så klart efter, lite mer prat med Emil! Ha en bra kväll, pusspusspuss! Take care.




jag skulle göra nästan vad som helst för att ha dom här två,
så sjukt söta så det finns inte!! http://www.80stees.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0