010210 - Redan februari.

G e e k   i n   t h e   p i n k !






   

  
Hejhoppsi.

 
Jason Mraz är bra, det är han! Och nu vidare till annat, skolan idag.. började åtta med teckenspråk och det har blivit bestämt att vi ska ha sovmorgon på fredagar, så kommer börja tio i elva, fram till sportlovet, efter det byter vi grupper så vi har sovmorgon på måndagar, hur skönt som helst! Kan även berätta att idag har jag varit väldigt lättskrämd (inget ovanligt, men ändå) Christoffer skrämde skiten ur mig, nästan.. jag började gråta i alla fall och skrattade som fan efteråt.. Hur som helst efter teckenspråket hade vi näringslära och där fick vi ett gammalt prov som vi skulle svara på frågorna, för vi har prov i det nästa vecka, så det var som en hjälp! Sen hade vi lunch, jag, Christoffer, Elin och Mimmi gick till Smörgåsboden och köpte en macka, riktigt gott faktiskt, så det stället ska jag absolut besöka igen, trevlig personal också. Sen gick vi tillbaka till skolan och hade livsmedelskunskap, hade våran minimässa idag. Det gick helt okej, luktade bara väldigt mycket lök om händerna efteråt, haha!

   När jag hade slutat satte jag mig vid en dator och väntade på Denize, när hon kom funderade vi ut vad vi skulle göra och det slutade med att vi gick till ett fik och satte oss och pratade, vi hade verkligen jättemycket att prata om! Hur skönt som helst att träffa henne igen, blir inte så ofta, men det ska det bli ändring på. Ikväll börjar finalveckan på paradise hotel och det ska bli hur spännande som helst, nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att min Emil ska komma hem så jag får prata med honom! <3 Ha en bra kväll, puss! Take care!



sista bilden har sötan gjort. <3


Kommentarer
Postat av: dknn

gumman det var en toppen dag! Måstes göras om snart jätte snart ! Älskar dig mest <33

2010-02-01 @ 20:49:25
URL: http://denizekilander.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0