131210 - Värdelöst.

Värdelöst, meningslöst, patetiskt, omoget, dumt.







Hej mina fina.

Dom fem första ordet till att börja med - Dom kan beskriva lite av min dag och hur jag känner och hur en människa beter sig. Sen vidare till dagen, egentligen börjar jag klockan tio på måndagar. Men idag är det ju Lucia, så jag skulle vara i skolan klockan åtta. Luciatåg i kyrkan kvart över, helt meningslöst. Efter det blev det fika, sedan hade jag två inställda lektioner, så jag började inte förrän klockan ett. Hur värt är det på en skala? Blev lite förbannad. Men jag, Elin och Mimmi följde med Emil och Amanda när dom skulle käka på Sushi-restaurangen. Annars hände det inte mycket alls. Fick sitta och klistra på lappar på vykort. Efter skolan så gick jag och Christoffer till Åsa för att han skulle prata lite. Sedan vidare till hemköp, och därefter hem till Christoffer´s svinstia, haha! Blev pepparkakor och saft, med lite plugg.

Om det inte vore allt för tidigt så skulle jag gått och lagt mig nu. Jag är så jäkla trött så att jag skulle kunna somna stående. Kunde nämligen inte somna i natt, sov sex timmar. Och det är på tok för lite för min del. Men i natt ska det bli några fler timmar tänkte jag! Imorgon är det värsta dagen på hela veckan, men jag ska nog överleva den också. Förhoppningsvis! På onsdag är vi lediga, då blir det en heldag med Christoffer, massor med bus! Ska bli riktigt trevligt. Sen är det bara två "vanliga" skoldagar kvar. För nästa vecka är det bara volleybollturnering och skolavslutning. Och ska förhoppningsvis träffa min bästa vän på volleybollen! ♥ Skulle göra dagen så bäst! Saknar honom riktigt mycket. Men vi får se om han orkar pallra sig dit, han har faktiskt lov då! 

Ser fram emot lovet något enormt mycket, bland annat Emma, jul, kusiner, Kiruna, nyår, ettårsdag och mycket mer. Hoppas på att hinna träffa Stina också, annars vet jag inte hur jag ska överleva. Hon är ju min andra halva! ♥ Men nej, slutpratat för min del. Nu ska jag fixa lite plugg, sen kika på tv. Skriver mer någon annan dag! Ha en kanonbra vecka finingar. Puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0