101210 - Fredag.

Nu är det helg igen..





Hallå där.

Sitter här med mjukiskläder, tofflor och två täcken - Jag fryser! Det är inte riktigt okej. Åt nyss mat, somnade till i några minuter innan det. Är riktigt trött och slut i kroppen. All kraft är slut efter den här veckan! Men nu är det inte långt kvar till jullovet, ska bli riktigt skönt. Ser fram emot det något enormt mycket!

I morse ställde jag klockan på åtta, gick upp och satte på datorn, gick in och kollade inställda lektioner och märkte att min första lektion var inställd - Jag började inte förrän 11.30. Somnade om till tio, sen gjorde jag mig i ordning och sen fem i elva fick jag bråttom. Så jag började gå till skolan, kom tio minuter för sent till matten. Men det var bara Johan och Elin där, haha! Efter matten blev det engelska och ett testprov som var svårt. Slutade vid halv två, satt och försökte plugga med Johan ett tag, sen stack han till bussen och jag träffade Stina ett tag. Sen åkte jag hem och gjorde inte mycket.

När mamma kom hem så beställde jag en klänning och en liten söt väska, hoppas verkligen att klänningen blir bra till nyår. Köpte en förut, men lämnade tillbaka den för att jag ångrade mig. Den här är snyggare, hoppas bara den passar. Fanns bara en storlek kvar, så tog den! 

Idag är det Idol-final, får väl se om det blir ett fiasko. Imorgon ska jag åka till min fina mormor i Fornby och baka pepparkakor som varje år, så himla mysigt. På söndag har jag ingenting planerat, kanske ska träffa Christoffer en stund på kvällen. Sen ska jag plugga lite också! Nu ska jag titta på Leilas home delivery. Ha en bra kväll, puss på er. Take care! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0