071210 - Love is such a pain!

Hellre ingen kärlek alls än dålig kärlek...






Hej!

Bara lite snabbt om dagen, mest tårar och skola. Skolan från (egentligen åtta) men var där vid tio, slutade vid halv åtta på kvällen efter ett trevligt kökspass. Jag gjorde vit och ljus ischoklad, och den var tydligen god. Idag har jag gråtit så mycket som jag nog aldrig har gjort i hela mitt liv, och jag har jätteont i ögonen nu! Sitter fortfarande med gråten i mig. Har inte kunnat plugga någonting till provet jag ska göra imorgon, så får ta och förklara det för min lärare och se vad hon säger. Kommer ju vara otroligt roligt.. Eller inte! Imorgon börjar jag klockan 09.00 och slutar klockan 22.00. Kommer aldrig orka med det, men jag får bita ihop! Jag är ju inte helt friskt heller, det känns ju bra. Jag ser inte riktigt fram emot dagen, men den kommer väl vara slut lika fort som en börjar. Dagarna nu innan jul går väldigt fort.

Hade inte mycket mer att säga, rubriken får stå för hur jag mår idag. Hoppas ni har haft det bättre än mig! Puss och god natt mina fina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0