310810 - Mår inte alls bra.

Jag har då åkt på någonting. Är helt snorig och har jätteont i huvudet, inte okej!






Hej på er!


Har inte bloggat sedan i onsdags, det var ju lite tokigt. Har dock inte hänt världsmycket. Förutom i helgen då! I lördags åkte vi ner till Stockholm. Började med att lämna av Dominic och Marikas saker hos våran moster när vi kom ner, sedan åkte vi vidare till min andra moster och där fixade jag mig och sen vid tre åkte vi in till Haninge. När vi kom dit började vi med lite prat och presentöppning hemma hos Björn och Camilla. Sedan gick vi vidare till lokalen där vi väntade på att få äta, var riktigt gott käk! Jag umgicks mest med Ann och Lovisa under kvällen, kändes mest rätt. Med tanke på att jag inte är så inne i vuxenprat än, Ann kan vara på min nivå lite mer. That's awesome! Vi åkte hem vid elva, jag åkte hem med min bror och Ann eftersom jag sov där! Det var faktiskt riktigt skönt att komma hem rätt så pass tidigt, var väldigt trött. På morgonen efter vaknade jag vid tio och Ann, Ronnie och Lovisa kom in och sjöng otroligt fint för mig och jag fick ett ursött kort som Anns syster hade gjort till mig. Käkade frukost och efter det kom mamma, pappa, Dominic, Marika och Monna. Vi fikade lite och sen åkte vi till farmor, där även farfar var, sen kom min faster och hennes tre busiga barn! Där blev det ännu mer fika innan vi åkte hem.

 

Igår efter skolan så bestämde Christoffer, Stina, Elin, Amanda och jag att vi skulle ses hos Christoffer klockan fyra för att käka tårta. Jag hämtade Stina på Skolan klockan fyra och vi åkte hem till Christoffer. Där hade dom fixat värsta kalasköket och Christoffer hade gjort en jättegod tårta, med ljus och allt! Vid klockan sju åkte jag och Stina hem till mig, sen kom hennes pappa och hämtade henne innan åtta och då käkade jag, sen kollade jag på Fångarna på fortet. Idag mår jag inge bra, varför vet jag inte! Men har jätteont i huvudet, galet jobbigt. Så missade två lektioner idag, fan alltså! Men jag skulle inte orkat, hade inte kunnat koncentrera mig. Hellre hemma och vilar upp mig då! Nej, nu ska jag kila. Take care!! ♥

 

 

Här är min kusin Linn som dansar ballerinadans, haha så söt!

 

²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0