070810 - Sista helgen!

S t o c k h o l m  på måndag!








    
Goddag!

 
Vaknade klockan nio av att jag verkligen behövde gå på toa, men låg kvar i sängen ett litet tag i alla fall, orkade verkligen inte gå upp! Men när jag väl hade varit på toa så kunde jag inte somna om! Så jag gick upp och käkade frukost. Sen så gjorde jag mig i ordning och efter det blev det lite tv-tittande.

 Tänkte meddela er om att jag och Denise måste vara dom klantigaste på jobbet, haha! Kan berätta lite från igår. Först jobbade jag med Sonja fram till fyra, då kom Denise. Men på morgonen så fick vi mjölk, och mjölkpaketen är inplastade så jag skulle bära upp en sån med mjölk, kanske är tio - tolv mjölk i varje? Och så går den sönder!! Så den föll rak ner på golvet och det var fullt med mjölk på golvet! Så jag började torka upp det med papper, fast sen kom Vazgen och skurade åt mig, haha! Sen ställde vi in mjölken (som vi trodde var hel) i kylskåpet, och när Denise kom så såg hon i kylskåpet att det hade runnit ut mjölk i en sån där hyllan i kylskåpsdörren, så hon skulle ta bort den och då for all mjölk på henne, innanför tröjan, så hon fick fullt med mjölk i bh:n. Jag stod ute vid kassan och hörde bara "AHHHHHH" Det var så galet kul, haha! Sen lite senare så skulle jag ta ut en hink ur diskmaskinen, då var den full med vatten (vilket inte jag visste om) så jag bara drog den emot mig, så sprutade det en jäkla massa vatten rakt på mig, och Denise tappade även ut allt skurvatten på toalettgolvet. Det var en händelserik dag, vi fick dock lite mer jobb att göra än vad vi behövt egentligen, haha! Vi jobbar tillsammans idag och imorgon också, mina sista dagar! Får väl se vad som händer då. Tuolla's grill och pizzeria är inte i helt säkra händer när vi jobbar, haha. 

 Igår jobbade jag elva timmar, det var lite jobbigt att sitta på jobbet hela dagen, var rätt dött! Idag jobbar jag fyra till nio. Imorgon fyra till åtta! Och på måndag, STOCKHOLM! Helt underbart. Sen hem hem hem, ska bli skönt! Sen om två veckor börjar skolan, sen om tre veckor, då jävlar fyller jag arton år!

 Hela grejen med det här inlägget var att berätta om händelserna på jobbet igår, och nu var det gjort! Sen kan jag ju meddela att jag inte kommer blogga på hela veckan jag är i Stockholm, nepp nepp! Då blir det NO DATOR.

 Nu ska jag avrunda detta, ha det så bra! Puss på er & take care!!  ♥


En jättegammal bild jag tog i Stockholm!


²º¹º


Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha! Ja man vet aldrig vad som händer när du och jag står i grillen! ;) Det var kul! Haha, fyfan vilka klantarslen vi är!

2010-08-08 @ 00:41:27
URL: http://denisebackstrom.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Jajamensan, nu är jag! :)

2010-08-12 @ 00:32:32
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0